Inteligentna hotelska soba

Gostima se mora omogućiti bezbjedno i jednostavno upravljanje svim sistemima od ulaska u sobu do kontrole rasvete, klimatizacije i grijanja a istovremeno je potrebno pratiti i kontrolisati bezbjednost i potrošnju energije kroz jednostavan korisnički interfejs za zaposlene.

Jedan od najkompleksnijih objekata u projektovanju i izgradnji je svakako hotelski i apartmanski kompleks. Iskustvo u radu sa najzahtjevnijim klijentima je dovelo do razvoja INTELIGENTNE SOBE koja odgovara na sve zahtjeve.

U ponudi su sistemi proizvođača Adria i Lutron.

Sistem podrazumijeva mikroprocesorski upravljanu stanicu koja nadzire sve parametre važne za normalno funkcionisanje jedne hotelske sobe. To uključuje nadzor temperature, ulaza/izlaza, kretanja unutar sobe, alarme i zahtjeve gostiju kao i praćenje kvaliteta rada zaposlenih. Sam kontroler je pozicioniran u strujnoj tabli u sobi i do njega se dovodi instalacija od svih kontrolnih i upravljačkih jedinica.

Šta se dobija uvođenjem inteligentne sobe?

  • boljom kontrolom nad potrošnjom energije ostvaruju se značajne uštede;
  • gostu se pruža veći konfor i kvalitetnija usluga;
  • povećava se nivo sigurnosti cijelog sistema;
  • osoblje može biti efikasnije na temelju stalno svježih informacija o njihovom učinku.

Sistem koji vam nudimo omogućava:

  • Nadzor ulaza i izlaza iz sobe (preko beskontaktnih kartica – transpondera), informaciju o prisutnosti gosta u sobi i neovlašćenog ulaska u sobu;
  • Funkciju DO NOT DISTURB i poziv sobarici – MAKE UP ROOM;
  • Upravljanje klima sistemom i podnim grijanjem prema šemi zauzetosti sobe (veza sa software-om hotelskog poslovanja);
  • Upravljanje sobnom rasvjetom, dimovanje, scene i ALL LIGHTS OFF funkcija;
  • Potpunu kontrolu nad rolo ili običnim zavjesama, draperijama i roletnama, posebno ili u okviru scena;
  • Senzor poplave i upravljanje ventilom vode;
  • Upravljanje žaluzinama i tendama;
  • Nadzor vrata, prozora i po želji automatsko deaktiviranje klima sistema;
  • Integraciju SOS alarma;
  • Praćenje rada sobarica, status “Soba očišćena”, praćenje inspekcije soba i posjete servisera;
  • Istom karticom gost otvara glavna vrata, parking, plaća ostale usluge u hotelu (veza sa software-om   hotelskog poslovanja), uz mogućnost integracije sa hotelskim sefovima i ormarićima za Wellness i SPA;
  • Onemogućavanje biranja spoljnjih telefonskih brojeva kad gost nije u sobi;

Cijeli sistem je centralizovan preko PC računara, a nadzor najvažnijih alarma i temperatura može biti odvojen iz sigurnosnih razloga preko dodatnog modula – panela uz slanje e-mail i SMS poruka na zadate adrese.